Onlangs sloten we onze testperiode af met een enquête. Tijdens de testdagen zelf ontvingen we al heel veel leuke en nuttige feedback van onze testers, met het publieksonderzoek wilden we er zeker van zijn dat we niets zouden missen.
Dit zijn de belangrijkste uitkomsten:
- De meeste mensen bezoeken het LAM samen (bijna 90%)
- Het LAM wordt als vernieuwend, voor alle leeftijden, verrassend en gastvrij beschreven. Het thema van de kunst wordt heel positief ontvangen. Van de bijzondere architectuur zijn veel bezoekers onder de indruk.
- De meeste mensen blijven tussen de 60 en 90 minuten.
- Veel bezoekers moeten wennen aan de digitale tour, maar kunnen er daarna prima mee overweg.
- 77% wil het LAM in de toekomst zeker nog eens bezoeken.
- De grote meerderheid beveelt het LAM aan.
- De grote installatie met duizenden wit porseleinen producten van kunstenaar Itamar Gilboa is de publiekslieveling, op de voet gevolgd door het kleurrijke Laatste Avondmaal van Yinka Shonibare en de jonge vrouw met baby van Ron Mueck.
Eerder maakte we een verslag van een van de testdagen, je leest het hier.
Heel veel dank voor jullie feedback, testers!
Wil je het LAM met eigen ogen zien? Bestel dan hier jouw kaartjes.